yeah, photoshoot fresh, look like wealth I am bout to call the paparazzi on myself

Lyssnar på superpeppig musik! 
 
Har kommit på ett mönster (och ännu en HP referens). Jag ändrar alltid min stil lite till sommaren, vilket kanske är helt naturligt. Man börjar komma ur dendär mörka deppen, och vill lixom förnya. Men oavsett är det väldigt roligt att se ett mönster. Lite som att hogwarts alltid byter lärare i svartkonst. Det är oxå ett mönster!
 
Jamen ja det är väl allt jag har att säga just nu. Det är 24 skoldagar kvar, och 113 tills jag åker. alltså massor av sommar förstttt och jag ska smygnjuta den nu i långhelgen. ÅHUS
 
 
 
 

Haha btw, kommer få värsta stilen under nästa år. Kommer säkert anpassa mig efter den majoritet adel och sthlmare som går där, och kanske lite efter den stilen på killar som jag så tröttsamt gillar. mmmmmm det blir en besvikelse, för alla utom J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0