They say it is true but i have to doubt it. and then they tell you everything about it. Had enough.

blubb blubb. Lite tråkigt att inte kunna uppdatera med bilder, men annars känner jag inte av bristen på mobil så mycket. teknikberoende not so much. Har väldigt mycket att plugga, fem saker att lämna in denna helg, och sen prov tisdag och onsdag. Sen ska jag till Åhus över långhelgen och isolera mig. Håller på att bli sjuk och konstig av stress, upptäckte att jag till och med glömt London. Det är ju knäppt. Men 24 dagar kvar, sen sommarlov, som ska bli det bästa någonsin för att det blir mitt sista riktiga. Sen flyttar jag! Puss unt Kram, och jag vill lämna er med en musikvideo med Rihanna, som jag älskade för ungefär sex år sen. HOT!
 
 
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0