Ta mig till kärlek, ta mig till dans. Ge mig nått som tar mig någonstans.

När jag hör introt till känn ingen sorg för mig göteborg på radio, tänker jag att det finns fan hopp för mig i alla fall. För att alla minnen kommer tillbaka, jag har känt alla dessa känslor. Jag har tänkt att en gång kommer du stå där i dörröppningen och jag säger lillasyster bli aldrig som jag när du blir stor, för allt jag gjort är förjävligt. Och jag känner att dendär fuckallt känslan frustrationen finns fortfarande, jag är nästan förlorad, men jag är jag och känn ingen sorg för mig. Det finns lite hopp ändå, någon gång kommer allt dethär vara över, och då kommer jag känna alla känslor igen och skapa nya vackra minnen, till ny vacker musik, med nya vackra människor. Ta mig till kärlek ta mig till dans, ge mig nått som tar mig någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0