Neon on my naked skin passing silhouettes of strange illuminated mannequins, shall i stay here at the zoo? Or shall i go and change my point of view for other ugly scenes

Lyssnar på eighteesmusik och studsar lite lagom. Har ändrat om och flyttat runt lite i mitt rum idag, hade jag haft mobil hade jag fotat och visat, menmen. Har hängt upp lite gulliga tunikor och posh skjortor för att inspirera mig från galgar på gardinstången. Ska plantera i morgon, två tekannor, och en skål från indiska, ska bli till krukor för mina finfina blommor.
 
Sitter och skriver på en lista över vad jag vill ha för kille. Den är lite luddig. 
Lägger upp den först när den är mer komplett och fullständig. Och adekvat och så ni vet. 
Men vill ha en kille som röker när han är full. Definitivt.
 
Kom på en sak ganska nyss. I framtiden kommer jag kunna säga
"Jaa, och sen flyttade jag till London när jag var sjutton" och folk kommer bara wooow vad modigt. Fick lite den responsen redan igår. Men det kommer bli en bra historia i framtiden oxå. 
Jag kommer ha ett fint liv att se tillbaka på när jag blir gammal. Ett fint liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0