Life is a game but it is not fair, I break the rules so I dont care. So I keep doin my own thing, walking tall against the rain. Victory is within the mile, almost there dont give up now.

Nya riktigta feta hörlurar, som typ stänger ute allt utom bästa musiken
De fina vädret kommer nu, det har dom lovat
Det är bara 27 skoldagar kvar, sen sommarlov, sen flyttar jag hemifrån
Läser en superrolig bok på engelska (The Woman Who Went to Bed For a Year), som jag köpte på Amsterdams flygplats
Köpt tre fina tröjor för 1€
Är relativt bekväm i magtröja igen
 
 
Har inget tålamod när jag blir uttråkad av människor, är det på plus eller minus?
 
- 
Ett prov per dag resten av veckan, och massa inlämningar 
Det är bara 27 skoldagar kvar, sen sommarlov, sen ser jag massa männsikor aldrig mer (känner mig som HP i sista boken när han går ensam för att möta Voldemort i skogen) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0