I wanna kiss you in Paris and hold your hand in Rome

hej vänner! 
 
Är hemma från två dagar och en vandrarhemsövernattning med klassen. Jag tyckte personligen om det, men ja det gjorde väl inte alla. Hade en supertrevlig middag och en kväll på ett berg med utsikt över stockholm och folköl. Det var ändå överkomligt att vi satt så nära allihopa, för värmen liksom. 
 
Har idag haft två nationella och det är helt underbart att de är över. En annan sak som är helt underbar är att mitt grymt bra trädgårdsarbete börjar löna sig. har skott som växer dag för dag och snart har jag mina egna små plantor av ätbara grejer. Åhåhåh. 
 
Allt är så mycket enklare och bättre när det är sommar. Kommer nog ha svårt att komma tillbaka till Sverige igen efter London, eftersom man i detta land spenderar ena halvan av året att längta efter andra halvan. Hmmm. 
 
Har förresten fortfarande ingen mobil. Och de senaste sex veckorna har mama och jag varit hemma samtidigt exakt  åtta dagar. Knepigt.
 
 
Nu ska jag göra en ny kopp te och kolla om det är något jag behöver plugga. 
 
 
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0